Organisatie

De organisatie van Immens Installatietechniek B.V. bestaat uit 50 medewerkers. Een aantal medewerkers is al meer dan 25 jaar in dienst waarbij sommige krachten zelfs al 40 dienstjaren ervaring hebben. Het familiekarakter dat het bedrijf kenmerkt, zorgt voor een grote mate van onderlinge betrokkenheid bij de medewerkers die zich ook op de klanten afstraalt. Afhankelijk van de orderportefeuille wordt vooral projectmatig gebruikgemaakt van externe inleenkrachten en onderaannemers op het gebied van:

  • aanleg van luchtkanaalsystemen
  • het verzorgen van isolatiesystemen
  • aanleg van bronnen ten bate van WKO (Warmte Koude Opslag) enz.

Structuur organisatie
De 50 vaste medewerkers van Immens Installatietechniek zijn verdeeld over de onderstaande afdelingen:

  • directie
  • acquisitie
  • administratie en backoffice; project en financieel
  • projectteam: calculatie, werkvoorbereiding, uitvoering en montage
  • logistiek; magazijn en materieelbeheer
  • serviceteam: servicecoördinator contractbeheer, servicecoördinator techniek, assistent(en) coördinatie, planning en administratie, beheerder GBS/IBS via ISC, regeltechnici, servicetechnici en onderhoudsmonteurs
  • KAM (Kwaliteit Arbo Milieu)

Heeft u vragen? Neem contact met ons op.