Abonnement consumenten

Wij hebben voor onze particuliere relaties drie abonnementsvormen te weten "basis", "comfort" en "all-in".

 

Alle drie de abonnementvormen omvatten:

Periodiek onderhoud:

  • Onderhoud volgens werkinstructieblad van Immens Installatietechniek bv.
  • Het periodiek onderhoud aan, respectievelijk inspecteren van, het toestel conform de onderhoudssystematiek van de fabrikant.
  • Het inspecteren van de rookgas- en rioolafvoer tot met de sifon.
  • Een rendementsmeting voor zover van toepassing.
  • De controle op de warmwaterhoeveelheid per minuut, voor zover van toepassing.
  • De controle of de opstellingsruimte voldoet aan de veiligheidsvoorschriften.
  • Het bijvullen van het toestel indien nodig.Het opmaken van een werkbon / inspectierapport t.b.v. de klant.

 

Storingen:

  • U heeft recht op onze 24 uurs dienstverlening van een dienstdoende servicemedewerker buiten normale werktijden.
  • Ten tijde van urgente storingen trachten wij binnen 4 uur aanwezig te zijn mits de verkeerssituatie dit toelaat.
  • Niet urgente storingen zullen de eerstvolgende werkdag worden behandeld.

 

 Abonnement "basis"
  • Storingsbeurten zijn niet inbegrepen en zullen volgens de dan geldende tarieven worden doorberekend met inachtneming van CAO, arbeidstijdenwet – regeling en opslagen.
  • Benodigde materialen, werkuren en voorrijdkosten t.b.v. deze storingen evenals een gereduceerde consignatievergoeding buiten werktijd worden doorberekend.
  • 25% korting op de consignatietoeslag.

 

Extra bij abonnement "comfort" en "all-in"
  • Urgente storingsbeurten inclusief consignatietoeslag zijn inbegrepen in het contract.
  • Niet urgente storingsbeurten gedurende werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur zijn inbegrepen in het contract.
  • Benodigde materialen t.b.v. deze storingen worden aan u doorberekend.
  • Storingen ten gevolge van toevallige of moedwillige beschadiging dan wel onoordeelkundige bediening of ten gevolge van werk dat is uitgevoerd dooranderen dan Immens Installatietechniek bv. vallen buiten het abonnement.
  • Onterechte storingsmeldingen en/of storingen vallen buiten het abonnement.
  • 50% korting op de consignatietoeslag voor storingen welke buiten het contract vallen.

 

Extra bij abonnement "all-in"
  • Toestel gebonden materiaalkosten tot een bedrag van € 275,-- inclusief B.T.W. per gebeurtenis met dezelfde storingsoorzaak zijn inbegrepen.
  • Geen consignatietoeslag voor storingen welke buiten het contract vallen.

 

Overige abonnementen consumenten

Abonnementen van voor september 2009 zijn gelijk aan het type "basis".